آنالیز وزن و چربی چیست؟

آنالیز وزن و چربی چیست؟

آنالیز وزن و چربی چیست؟ زمانی که اضافه وزن دارید ، بدون شک حاضـــر هستید هر روش لاغری را امتحان نمایید تا وزن کم کنید یا به اندام دلخواه تان برسید. ممکن است هر کدام از روش های لاغری و کاهش وزن اعم از کمــربنـد های لاغـری ، رژیم های سخت و طاقت فرسا ، طـب سـوزنی ، لیپـوساکشـن و … را امتحان کرده باشید اما هنوز هم افرادی را که در لباس هایشان زیبا و جذاب به چشم می آیند را با چشم حسرت نگاه کنید.

پاسخ کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین به این مشکل شمــا این جمله می باشد: “شما هم مـــی تـــوانیـد خــوش انــدام باشید و تـناسب انــدامتان را بــدست بیاورید.” اما این جمله به شرطی حاصل می شود که در ابتدا از آنالیز بدن خود اطلاع داشته باشید.

آنالیز وزن و چربی چیست؟

 

کلینیک زیبایی بهتین

کلینیک لیزر موهای زائد و زیبایی بهتین

کلینیک لیزر بهتین مفتخر به ارائه خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان گرامی می باشد.
خدمات ما شامل لیزر موهای زائد کل بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، زیر بغل و … می باشد. سایر خدمات ما عبارت است از میکرونیدلینگ ، لاغری موضعی ، میکرودرم ، مزوتراپی و …
برای مشاوره ، دریافت نوبت و یا اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و … با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :66438319 – 66920162

برای آنالیز وزن و چربی بدنتان لازم است در ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. مقدار اضضافه وزنتان چقدر است؟
  2. BMI شما چه مقدار است؟
  3. در کدام قسمت بدنتان تجمع چربی بیشتر است؟
  4. این چربی ها موضعی هستند یا سلولیت هستند؟
  5. از لحاظ سلولیت در چه مرحله ای هستید؟
  6. مناسب ترین روش لاغری برای شما کدام روش ی باشد؟

آنالیز وزن و چربی چیست؟

با آنالیز وزن و چربی (Body Analayzer) می توانید به راحتی از وضعیت ترکیبات مختلف بدن خود شامل آب ، چربی ( زیر جلدی و احشائی ) ، پروتئین ها ، مواد معدنی ، مایعات درون سلولی و برون سلولی و همچنین حجم ماهیــچه ها و مقایسه با مقادیر استاندارد اطلاع پیدا کنید. اگر آنالیز وزن و چربی در بدنتان به صورت اصولی و درست انجام بگیرد ، آنگاه کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین می تواند راحت تر به شما مشاوره دهد. پس از این مشاوره به راحتی می توانید مناسب ترین روش لاغری متناسب با بدنتان که به وسیله ی آن می توانید به اندام دلخواهتان برسید را انتخاب کنید. این روش معمولا سریع ترین روش خواهد بود تا شما را در رسیدن به سایز آیده آلتان کمک کند.

کلینیک زیباییکلینیک لیزر لیزر مو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *