بزرگ کننده و لیفت کننده سینه

جدیدترین و بی خطرترین روش بزرگ کردن و سفت کردن بافت سینه، دستگاه Breast Enhancement می باشد که از طریق چهار مکانیسم کاملا فیزیکی و بدون خطر این کار را انجام می دهد:Breast Enhancement

1- ویبریشن (Vibration):

در این روش امواج بسیار کوتاه باعث ایجاد ویبره شده و از طریق لرزاندن سینه ها باعث افزایش جریان خون و در نتیجه رشد بافت سینه و ترمیم بافت های تخریب شده و رفع شلی و افتادگی سینه می شود. همچنین تحقیقات نشان داده است که این کار احتمال بروز سرطان سینه را در خانم ها بطور بسیار چشمگیری کاهش می دهد.

2- مکش و رها کردن بافت (Vaccum & Release) :

مکش و رها سازی بافت در این روش، باعث تحریک و تقویت عضلات سینه شده و در نتیجه منجر به لیفت و فرم دهی بافت سینه می گردد. همچنین ایجاد مکش باعث تسریع تخلیه لنف و بیرون رفتن سموم حاصل از متابولیسم شده و انسداد داخلی سینه ها را برطرف می کند که موجب تقویت سیستم دفاعی بدن و تنظیم صحیح مواد ترشح شده می گردد. از سوی دیگر ایجاد مکش باعث اصلاح وضعیت سینه های با نوک تخت نیز می شود.

3- میکروکارنت (Micro-Current Stimulation) :

عبور جریان الکتریکی ضعیف از درون بافت باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی ضعیف شده که با تاثیر گذاشتن بر دستگاه گلژی و میتوکندری های درون سلول ها، باعث تحریک و افزایش تقسیم سلولی بافت سینه می شود. همچنین این کار باعث فعال شدن مجاری لنفاوی و تسریع تخلیه لنف و رشد مجدد غدد و مجاری شیری شده که منجر به افزایش حجم سینه می شود. از سوی دیگر این جریان ضعیف الکتریکی، ترشح استروژن را افزایش می دهد که این عامل نیز در افزایش حجم بافت سینه بسیار موثر می باشد.

4- فوتون تراپی (Photon Therapy) :

در این روش نور قرمز به سینه ها تابانده می شود که با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، باعث لیفت و سفت شدن بافت سینه می گردد. از طرفی نور قرمز باعث بالا بردن میزان گردش خون در بافت شده و تکمیل کننده فرایند تقسیم سلولی می باشد.

breast2

از دیگر قابلیت های برجسته این دستگاه، وجود هندپیس های مخصوص لیفت صورت و بدن می باشد که با تحریک غدد لنفی و فعال سازی آن، مجاری لنفاوی را لایروبی نموده و اثر بسیار محسوسی در لیفت صورت، دور چشم، گردن، بازوها و …دارد.

breast3

av_icon_box position=’top’ boxed=” icon=’1′ font=’entypo-fontello’ title=’کلینیک زیبایی بهتین’ link=’manually,http://behtinclinic.ir/’ linktarget=’_blank’ linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=”]

کلینیک لیزر موهای زائد و زیبایی بهتین

کلینیک لیزر بهتین مفتخر به ارائه خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان گرامی می باشد.
خدمات ما شامل لیزر موهای زائد کل بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، زیر بغل و … می باشد. سایر خدمات ما عبارت است از میکرونیدلینگ ، لاغری موضعی ، میکرودرم ، مزوتراپی و …
برای مشاوره ، دریافت نوبت و یا اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و … با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :66438319 – 66920162

[/av_icon_box]

کاربردها:

– افزایش سایز و حجم سینه

– لیفت و رفع شلی و افتادگی بافت سینه

– فرم دهی و اصلاح شکل سینه های بدون قرینه

– مناسب ترین روش جهت جلوگیری از سرطان سینه

– لیفت صورت و بدن

مزایای این تکنولوژی:

– بدون نیاز به جراحی

– بدون عوارض جانبی همچون جای زخم و اسکار ناشی از جراحی

– تکنولوژی کاملا جدید و مقرون به صرفه

– ایمن و بدون درد