لیزر جوانسازی پوست

لیزر جوانسازی پوست

لیزر جوانسازی پوست: لیزر جوانسازی پوست به وسیله ی فناوری Co2 Fractional با ايجاد ستون‌ هاي چند ميكروني از نور ليزر در پوست همـراه با قابليـت تنظيم تعداد نقاط ،‌ انرژي ليزر را به عمق‌هاي مختـلف درم انتقـال داده و با ايجــاد اثر حـرارتي باعـث بازســازي كلاژن‌ ها و كلاژن‌ سـازی جديد از طريق تحريك فيبروبلاست‌ها مي‌شود. در اين سيستم به علت آسـيب حداقل به اپیـدرم ميزان ريسك عفونت و عوارض به شدت كاهش يافته و طي 48 ساعت فرد قــادر به انجام فعاليت‌هاي روزانه خواهد بود.

لیزر جوانسازی پوست

موارد استفاده از لیزر جوانسازی پوست (Co2 Fractional) بر طرف نمودن علایم پیری در پوست می باشد. فقط با یک جلسه لایه برداری پوسـت به وسیله ی لیزر جوانسازی پوست (Co2 Fractional)  کلیه ی چین و چـروک های دور چـشم و چیـن و چروک های ظریف دور لب ها ، همچنین تا حدودی خطوط خنده و لکه های قهــوه ای رنگ حاصل از آفتاب سوختگی از سطح پوسـت برداشـته خواهند شد. بعد از انجـام لیزر جوانسازی پوست (Co2 Fractional) ، پوست سفت تر می شود و قوام بهتری پیدا می کند.

كاربردهاي باليني لیزر جوانسازی پوست (Co2 Fractional):

  •  لایه برداری از پوست و جوان‌سازي پوسـت صورت
  •  حذف چيـن و چـروک های اطراف چشم
  •  حذف آسـيب‌ دیدگی های پوستی حاصل از آفتاب سوختگی
  •  حذف اسـكار های آكنه ، جـراحي و سوختگی
  •  بهبود یافتن منافذ پوست
  •  از بین بردن افتادگی های پوستی (كلاژن‌ سازی)
  •  روشن‌ تر شدن پوست
  •  از بین بردن ترک های حاصل از بارداري
  •  از بین بردن خال ها و ضایعات پوستی

 

کلینیک زیبایی بهتین

کلینیک لیزر موهای زائد و زیبایی بهتین

کلینیک لیزر بهتین مفتخر به ارائه خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان گرامی می باشد.
خدمات ما شامل لیزر موهای زائد کل بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، زیر بغل و … می باشد. سایر خدمات ما عبارت است از میکرونیدلینگ ، لاغری موضعی ، میکرودرم ، مزوتراپی و …
برای مشاوره ، دریافت نوبت و یا اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و … با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :66438319 – 66920162

موارد استفاده از لیزر جوانسازی پوست (Co2 Fractional)

لیزر جوانسازی پوست (Co2 Fractional) در درمان چین و چروک های پوستی ، درمان افتادگی ها و شلی شدگی پوست و منافذ باز پوست بسیار مفید می باشد. جوانسازی پوست به وسیله فرکشنال RF سوزنی (آر.اف (RF) روشی نوين لاغرى) ، به دو تا سه جلسه ی درمانی در طول هر ماه نیاز دارد. روش آر.اف (RF) روشی نوين لاغرى به وسیله ی بی حسی موضعی با کرم های بی حس کننده انجام می گیرد. پس از انجام این روش ، هیچ گونه زخم و پوسته های ریز بر روی پوست ایجاد نمی شود و بیمار فردا ی آن روز می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

یکی دیگر از  بهترین روش های جوانسازی که در کلینیک زیبایی بهتین انجام میشود میکرونیدلینگ می باشد.

میکرونیدلینگ چیست؟

این روش در کلینیک زیبایی و لیزر بهتین با استفاده از یک دستگاه برقی که به پوست سوزن میزند اقدام به ترمیم پوست می کنند.عملکرد این دستگاه به شکل خودکار می باشد و دارای 12 سوزن بسیار کوچک است.

این دستگاه یک نوع ابزار پزشکی می باشد که در روش میکرونیدلینگ بافت های زخم های قدیمی را شکسته و سلول های پوست را تحریک به تولید می کنند.تولید دوباره سلول های پوست موجب تشکیل لایه های جدید از فیبرکلاژن و الاستین می گردد.به علاوه مویرگ های جدید هم بوجود می آیند که موجب برقراری بیشتر جریان خون در پوست خواهند شد.

کلینیک زیباییکلینیک لیزرلیزر مو

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *