مراقبت های پوستی

مراقبت های پوستی

مراقبت های پوستی: پوستی که سـالم و جوان باشد این قابلیت را دارد که به طـور طبيـعي ، تمامي نياز هاي خود را رفع کند. پوسـت در مـرور زمان در اثر عوامل نامسـاعدی مثل آفتاب ، آلـودگي هـوا ، تغييـرات هورموني ، بالا رفتن سن و… يا مراقبت‌ های پوستی غلط ، واکنش در برابر عوامل نامساعد را فراموش می کند.

بدون شک همه ی افراد از اهمیت ماساژ پوست صورت و استفاده از ماسک های گیاهی برای مراقبت های پوستی آگاه هستند. جهت رسیدگی به این امر کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین در حال فعالیت می باشد. در کلینیک زیبایی بهتین ، متخصصان ما با استفاده از برترین مواد طبیعی و ارگانیک در زمینه ی ارائه ماساژ صورت ، ماسک های درمانی و مراقبت های پوستی بعد از عمل تجربه ی جدیدی را برای شما هموطنان رقم خواهند زد.

کلیه ی ماسک های مورد استفاده در این مجموعه جهت ماقبت های پوستی کاملا طبیعی بوده ساخته شده از انواع میوه ها و گیاهان درمانی گوناگون می باشد. کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو بهتین به شما این مژده را می دهیم که با استفاده از این ماسک ها می توانید لذت دو برابری از زیبایی و طراوت پوست خود را تجربه کنید.

پزشـكان کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین ، با الگـو بـرداری از سـاختـار و عملكـرد طبيـعـي پوسـت افراد ، بــا بهره‌گيـري از برترین محصـولات حرفه‌ ای و تاه ترين شیوه های درمانی با فناوری تخصصی پیشرفته Ionto Comed آلمــان ، يک اثر درمانی فوق العاده قوی و سـريع را در پوست ثبت می کند و به آن تداوم می بخشـند. مراقبـت‌‌هـای پوســتی کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین در محیطـی آرامـش بخش و زیبـا صورت می گیرد و به گونـه‌ ای خارق‌ العاده حس نو شـدن را در شما برانگيخته خواهد کرد. این حس وجود شما را ســرشـار از انرژی های مثـبت خواهد نمود.

مراقبت های پوستی

 

کلینـیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین با بیـش از یک دهه تجـربه از کامل ترین و مطـرح ترین مـراکز پوست ، مو ، زیبایی ، لیزر مو و لاغری در کشــور عزیزمان ایران می باشـد. کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو بهتین خـدمــاتش را متمایز از دیگر مراکز زیبایی ارائه می دهد. کلینیک زیبایی بهتین ، بهترین تجهــیزات و تکنولوژی های جدید و مطــــرح زیبــایی و لاغـری را بر اساس اسـتاندارد هـــای FDA و وزارت بهــداشــت و درمـان گـرد آوری کرده و جمــعـی از مجــرب تـرین پزشـکان متخصص زیبایی را برای رساندن شما عزیزان به آنچـه که برایتان ایـده آلـــتان اســت به همکاری گرفته است.

 

کلینیک زیبایی بهتین

کلینیک لیزر موهای زائد و زیبایی بهتین

کلینیک لیزر بهتین مفتخر به ارائه خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان گرامی می باشد.
خدمات ما شامل لیزر موهای زائد کل بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، زیر بغل و … می باشد. سایر خدمات ما عبارت است از میکرونیدلینگ ، لاغری موضعی ، میکرودرم ، مزوتراپی و …
برای مشاوره ، دریافت نوبت و یا اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و … با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :66438319 – 66920162

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *