درمان کم پشتی ابروها

درمان کم پشتی ابروها

درمان کم پشتی ابرو : یکی از مشکلاتی که بسیاری از زنان از آن رنج می برند ، کم پشتی ابروها می باشد. ابرو پس از مو یکی از عواملی می باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی اشخاص دارد. پس لازم است در مراقبت از آن ها دقت لازم را به عمل بیاوریم. اگر ابرو هایتان کم پشت شده به فکر راه حل هستید بدون شک این مقاله برای شماست.
با کلینیک زیبایی | کلینیک لیزر | لیزر موهای زائد بهتین همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله روش های پیشگیری از کم پشتی ابرو و درمان آن را بررسی کنیم.

درمان کم پشتی ابروها در کلینیک بهتین

در مواردی که کم پشتی ابروها به دلیل بیماری سیستمیک یا موضعی باشد، لازم است شخص تحت درمان مناسب در یک کلینیک زیبایی قرار بگیرد و در صورت کنترل مشکل داخلی، با استفاده از جراحی پیوند ابرو در کلینیک لیزر ترمیم را انجام دهد.
اما در مواردی که دلیل ریزش و کم پشتی ابرو ها ، بیماری های عصبی و روانپزشکی باشد ، می بایست فرد تحت درمان مناسب قرار بگیرد. از جمله این بیماری ها می توانیم به تریکوتیلومانیا ( عادت به کندن موها ) اشاره کنیم. البته لازم به تذکر می باشد در صورتی که بدون درمان فرد اقدام به عمل جراحی کند ، امکان کنده شدن دوباره ی ابرو ها وجود دارد.
چانچه دلیل ریزش و کم پشتی ابرو ها ، اسکار جراحی ، تروما ( مثل تصادف یا زخم ) و یا سوختگی باشد با استفاده از جراحی پیوند ابرو در یک کلینیک زیبایی می توانید اقدام به ترمیم ابرو هایتان کنید.
برخی از متخصصین و پزشکان کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر بهتین با استفاده از ماینوکسیدیل موضعی در درمان ریزش و کم پشتی ابروها کمک تاثیر گذاری می کنند. البته این اقدام ها می توانند در مواردی نیز برای کاهش ریزش ابرو ها مفید واقع شود.

درمان کم پشتی ابروها

 

کلینیک زیبایی بهتین

کلینیک لیزر موهای زائد و زیبایی بهتین

کلینیک لیزر بهتین مفتخر به ارائه خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان گرامی می باشد.
خدمات ما شامل لیزر موهای زائد کل بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، زیر بغل و … می باشد. سایر خدمات ما عبارت است از میکرونیدلینگ ، لاغری موضعی ، میکرودرم ، مزوتراپی و …
برای مشاوره ، دریافت نوبت و یا اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و … با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :66438319 – 66920162

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *