لیزر مو با دستگاه الکساندرایت | لیزر مو با دستگاه الکس

بهترین و قدرتمندترین دستگاه لیزر مو الکساندرایت می باشد.امروزه شرکتها و کشورهای زیادی دستگاه الکس تولید میکنند ولی اولین کشور تولید کننده آن آمریکا بوده است . دستگاه الکساندرایت که اغلب به اختصار الکس نامیده میشود بهترین دستگاه در جهان برای ازبین بردن موهای زائد میباشد . این دستگاه برای هر نوع مو و پوستی بهترین انتخاب است، برای موهای نازک و روشن وهمچنین موهای زخیم و تیره ، دستگاه الکس ، مناسب ترین دستگاه لیزر مو برای پوست ایرانیان می باشد که در کلینیک زیبایی و لیزر مو بهتین مورد استفاده قرار می گیرد.

تابش نور لیزر به پوست ومو باشدت بالا ده ها فولیکول را تخریب می کند و باعث از بین رفتن موهای زائد و مزاحم می شود . لیزر الکساندرایت در کلینیک لیزر مو  بهتین با طول موج 755 هرنوع مویی را به دلیل قابل تنظیم بودن طول موج انرژی می تواند از بین ببرد .سرعت بالای عملکرد و سیستم خنک کننده ی باد سرد این دستگاه به کاهش درد در حین انجام لیزر مو کمک می کند .

گاهی شندیده میشود که افرادی سود جو و فریبکار میگویند که الکس فقط برای پوست های سفید خوب است و اگر پوست تیره ای دارید الکس برای شما خوب نیست که اصلا درست نیست . الکس دستگاه گران قیمتی است و خیلی از مراکز به جای اینکه حدود یکصد هزار دلار برای خرید دستگاه الکس هزینه کنند مبلغ ده هزار لار بابت خرید دستگاه های ارزانتر مثل IPL یا SHR یا  ایلایت هزینه میکنند و شروع به بدگویی از الکس و تعریف از دستگاه خود میکنند . خوشبختانه کلینیک لیزر و زیبایی بهتین انواع مختلف دستگاه ها را دارد و با انها کار کرده و نتیجه این بوده که الکس از هر دستگاه دیگری برای لیزرموهای زائد بهتر است.

بزرگترین مشخصه دستگاه الکس باد سرد آن میباشد که با خندک کردن پوست مانع سوزش پوست در زمان لیزرمو میباشد ، و اینکه سر هندپیس آن که روی پوست شما قرار میگیرد یک دایره با قطر 18 الی 20 میلیمتر میباشد .

پس اگر جایی رفتید که دستگاه آنها هیچ باد سردی برای خنک کردن پوست نداشت و سر هندپیس آن دایره با قطر حدود 2 سانتیمتر  نبود ، میتوانید مطمئن باشید که دستگاه آنها الکس نیست و  فوراً محل را ترک کنید. چون امروزه زیاد شنیده میشود که به دروغ میگویند دستگاه ما الکس است ولی بعد از چندین جلسه مراجعه متوجه میشوید که دستگاه آنها الکس نبوده است.

میزان دفعات استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت جهت لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی بهتین حدود شش جلسه حدود ماهی یکبار می باشد که بسته به رنگ پوست و مو ، ضخامت و تراکم مو و تغییرات هورمنی و عوامل ژنتیکی قابل تغییر میباشد، درکلینیک زیبایی بهتین لیزر مو بین فواصل زمانی 4 تا 9 هفته انجام می گیرد. که تعداد جلسات بستگی به جنس مو و رنگ پوست شما دارد و مراجعین قبل از لیزر توسط پزشک  باتجربه کلینیک لیزر بهتین معاینه میشوند و توضیحات لازم به مراجعین محترم داده میشود .

کلینیک لیزر مو , لیزر مو با دستگاه الکس

کلینیک لیزر مو , لیزر مو با دستگاه الکس

 

کلینیک لیزر مو , لیزر مو با دستگاه الکس

کلینیک لیزر مو , لیزر مو با دستگاه الکس

تصویر دستگاه الکساندرایت جدید کلینیک لیزر و زیبایی بهتین

 

av_icon_box position=’top’ boxed=” icon=’1′ font=’entypo-fontello’ title=’کلینیک زیبایی بهتین’ link=’manually,http://behtinclinic.ir/’ linktarget=’_blank’ linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=”]

کلینیک لیزر موهای زائد و زیبایی بهتین

کلینیک لیزر بهتین مفتخر به ارائه خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان گرامی می باشد.
خدمات ما شامل لیزر موهای زائد کل بدن ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، زیر بغل و … می باشد. سایر خدمات ما عبارت است از میکرونیدلینگ ، لاغری موضعی ، میکرودرم ، مزوتراپی و …
برای مشاوره ، دریافت نوبت و یا اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و … با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :66438319 – 66920162

[/av_icon_box]

نکات مهم برای متقاضیان لیزر مو با دستگاه الکس :

1- حتما 12 تا 24 ساعت قبل از مراجعه برای لیزر موهای زائد حتما ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید .

2- از اینکه دستگاه واقعاً الکساندرایت است مطمئن شوید و فقط به گفته ها اکتفا نکنید.

3- لحظه لیزر پوست آن ناحیه باید کاملاً تمیز باشد پس اگر کرم یا پمادی دارد قبل لیزر بشورید.

4- تا 5 ساعت بعد از لیزر بهتر است که ناحیه لیزر شده در معرض نور مستقیم خورشید یا خارش نباشد، تا پوست شما کاملا به حالت عادی برگردد. البته پوست خیلی از افراد بلافاصله بعد از لیزرموهای زائد در کلینیک لیزر بهتین عادی میشود و نیاز به هیچ مراقبتی ندارند ولی ما برای احتیاط میگوییم که چند ساعت اول را رعایت کنید .

5- انجام لیزر موهای زائد یک فرایند چند جلسه ای میباشد و باید جلسات تا پایان در وقت مناسبش ادامه داده شود تا نتیجه مناسب گرفته شود.

6- تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای دستگاه الکساندرایت حدود شش جلسه ماهی یکبار میباشد ولی در همه افراد یکسان نیست چون بستگی به  ژنتیک ، وضعیت هورمونهای بدن ، رنگ پوست ، رنگ مو ، تراکم و کیفیت ریشه موهای هر شخص دارد .

7- فاصله مناسب بین جلسات لیزرموهای زائد میتواند بین 3 تا 12 هفته باشد که بستگی به رشد موهای شما دارد. اگر شما امروز لیزر کنید و تا هشت هفته آینده هیچ مویی نداشته باشید پس تا هشت هفته نیاز به اصلاح و لیزر مو ندارید. البته این به آن معنا نیست که منتظر شوید تا همه موها مثل قبل رشد کند تا شما باز هم لیزر کنید بلکه اگر یک چهارم از موها رشد کرد شما میتوانید با تیغ اصلاح کنید و  لیزر کنید .

8- قانون لیزر مو این است که با تکمیل دوره لیزر موهای زائد ( که حدود شش جلسه است ) ارتباط شما برای همیشه با کلینیک زیبایی یا کلینیک لیزر بهتین قطع نخواهد شد چون هر زمان که موهای زائد شما مجدد دیده شود لازم است که حداقل یک جلسه برای لیزرموهای زائد مراجعه کنید که این موضوع شاید در بعضی از افراد 9 ماه  و در بعضی 9 سال  به طول انجامد.

9- باید بدانید که در طول دوره لیزر موهای زائد چندین مرحله موهای شما با لیزر از بین میرود و مجدد موهای جدید رشد کرده و جای قبلی ها را پر میکند ، این روند در جلسات مختلف ادامه دارد تا زمانی که هیچ پیاز مویی برای رشد مجدد وجود نداشته باشد .

10- متقاضیان لیزر موهای زائد باید بعد از مراجعه به کلینیک زیبایی بهتین در فرم مشخصات نام داروهایی که مصرف میکنند ذکر کرده و همچنین به پزشک مربوطه نیز نام بیماری و نام داروهایی که مصرف میکند اعلام کند .

11- معمولا بعد از لیزر موهای زائد به ناحیه لیزر شده پماد زینک اکساید زده میشود تا به عادی شدن وضعیت پوست کمک کند، بعد از گذشت حدود 4 ساعت اگر پوست به حالت عادی برگشته بود و هیچ سوزش و التهابی نداشت میتوانید پماد را از روی پوست پاک کنید ولی اگر همچنان سوزش یا التهابی داشت بهتر است پماد تمدید شود تا بهبودی کامل این کار هر چهار ساعت یکبار تکرار شود.

12- برای پوست های حساس که بعد از لیزر احتمال خارش یا التهاب شدید وجود دارد  بهتر است بعد از لیزر به  ناحیه لیزر شده پماد هیدروکورتیزون  یا  بتامتازون  مالیده  شود. که اگر قبل از انجام لیزر به مرکز لیزر موی بهتین این موضوع را اطلاع دهید و همکاران ما را از حساس بودن پوست خودتان آگاه سازید این کار برای شما انجام خواهد شد .

13- بهتر است اگر تصمیم به لیزر موهای زائد دارید از دوماه قبل تا پایان دوره لیزرموهای زائد از حمام افتاب طبیعی یا مصنوعی خودداری نمایید.

14- معمولا انرژی لیزر روی موهای کرکی و کم رنگ تاثیر کمتری دارد ، پس با علم بر این موضوع تصمیم به لیزر بگیرید.

15 – باید بدانید انرژی لیزر هیچ تاثیری روی موهای سفید ندارد. پس اگر موهای سفید دارید به فکر راه دیگری غیر از لیزر باشید . مثلاً الکترولیزر کردن موهای سفید میتواند مفید باشد بشرط اینکه تعداد موهای سفید کم باشد.

16- لیزرموهای زائد برای خانمهای باردار پیشنهاد نمیشود چون شاید لیزرموی شما به بچه سدمه بزند.

17- لیزر موهای زائد برای  بیماران سرطانی یا عفونی که تصمیم به لیزرموهای زائد همان ناحیه سرطانی یا عفونی را دارند  ممنوع میباشد . به هیچ وجه انجام نخواهد شد .

18- از تمام مراجعین عزیز تقاضا داریم برای حفظ آرامش و احترام به حقوق دیگر مراجعین از به همراه آوردن کودکان پرسروصدا خود داری نمایید .

19- اگر تصمیم به شروع جلسات لیزر دارید و میخواهید مطمئن شوید که هیچ مشکل هرمنی ندارید که باعث شود لیزرمو به خوبی روی شما اثر نکند .میتوانید قبل از شروع لیزر یا در میانه جلسات یک آزمایش هرمن داده و خیالتان را راحت کنید که این کار را پزشکان کلینیک زیبایی بهتین بصورت رایگان برای شما انجام خواهند داد و در دفترچه بیمه شما مینویسند تا بتوانید هر جا که خواستید آزمایش بدهید و جواب آن را به پزشک ما نشان دهید.البته دادن آزمایش هرمن قبل از لیزر موهای زائد به همه پیشنهاد نمیشود و فقط به کسانی پیشنهاد میشود که وضعیت عادی ندارند و مشکوک به اختلالات هرمنی هستند.

20- از مراجعین محترم مرکز لیزر بهتین تقاضا داریم در جهت پیشرفت و ارتقاع کیفیت خدمات کلینیک زیبایی بهتین هر نوع اشکال یا کمبودی را به اطلاع مدیریت بهتین برسانید .

 

 

باسپاس از انتخاب شما

کلینیک لیزر و زیبایی بهتین

 

 

 

فیلم کار با دستگاه الکساندرایت در کلینیک لیزر :

https://www.aparat.com/v/639V8